laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Lathum, Nederland van debbiewolters - WaarBenJij.nu laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Lathum, Nederland van debbiewolters - WaarBenJij.nu

laatste dag in Nederland

Door: Debbie Wolters

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2015 | Nederland, Lathum

Oh oh.. de laatste dag in Nederland is aangebroken. Nog minder dan 24 uur en ik vertrek richting het o zo zonnige Australië. Een droom die uitkomt, en hopelijk ga ik een super tof half jaar beleven. De realiteit dringt nog niet helemaal tot me door nu ik al mijn spullen aan het pakken ben (en lekker op zijn Nederlands nog een flinke hagel en natte sneeuwbui valt), maar als alles goed gaat zit ik toch echt over 48 uur in het zonovergoten Perth! Ik zag op de weersverwachting al dat voor zondag 39 graden voorspeld was, dus ik heb maar een berg bikini's in mijn koffer geladen haha.

Morgen nog afscheid nemen van mijn ouders en mijn vriendinnetjes op Schiphol.. Heel raar om 7 maanden zonder ze te moeten, maar ik heb al iedereen plechtig beloofd dat ik fanatiek ga skypen en iedereen doodspam met foto's, net zo lang tot ze me ontvrienden op fb omdat ze de strand-foto's en kangoeroefoto's niet meer aankunnen. Kortom, genoeg mogelijkheden tot iedereen op de hoogte houden dus! Ook een berg fotolijstjes meegenomen van mn vrienden zodat ze toch nog een beetje bij me zijn.

Bovendien heb ik de afgelopen weken al flink afscheid genomen van de meeste mensen in Nijmegen en ook mijn familie thuis (waarbij mijn oom in een kangoeroe pak rond liep haha, briljant!) dus ik ben er (bijna) klaar voor om te gaan! Nu nog de laatste uren thuis genieten van Nederland, de kou en een berg drop, voordat ik alles hier de komende tijd achterlaat. :)

Voor diegene die dit lezen, ik hou jullie op de hoogte van mijn gebeurtenissen! (ik kan niet beloven dat ik heel goed ben in elke week netjes een update plaatsen haha maar ik zal mijn best doen).

Bye bye Nederland, see you again in august!

  • 04 Februari 2015 - 20:54

    Maya :

    Veel plezier Debbie! Maak er mooie maanden van Down Under

  • 04 Februari 2015 - 21:08

    Edith :

    Leuk verhaal Debbie

  • 04 Februari 2015 - 22:31

    Herman, Je Pa:

    Nog even afwachten wie nou wie gaat doodspammen...

  • 05 Februari 2015 - 09:05

    Michael:

    Onwijs veel plezier. Dit ga je mega fantastisch vinden. Enjoy! Cheers skippy

  • 05 Februari 2015 - 13:01

    Suzanne:

    volgens mij hang je nu in de lucht! geniet ervan en ik zeg het nog een keertje: maak van elke dag een dag met een gouden randje! liefs uit zwolle, ik ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen!

  • 05 Februari 2015 - 17:51

    Hanneke:

    <3 <3 <3

  • 05 Februari 2015 - 20:09

    Sandra:

    Veel plezier! We gaan je volgen!

  • 05 Februari 2015 - 22:03

    Demy Dein Freundin:

    debskeee kom terug doei

  • 05 Februari 2015 - 22:40

    Jacqueline Den Bosch:

    He Debbie, hoorde net dat je vertrokken bent!
    Stoere actie, geniet met volle teugen en wij gaanje volgen.

    Liefs Jack & Jacqueline

  • 07 Februari 2015 - 12:26

    Michael:

    Na een lange vlucht wil ik wel even horen van je hoe de eerste bevindingen zijn. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 22 Augustus 2015

Australië

Landen bezocht: